Secret Must logo

Διατροφή για ασφαλές μαύρισμα

Διατροφή για ασφαλές μαύρισμα

Φυστικί, κοραλί, σομόν, κίτρινο,βεραμάν…Και ποια δε θα ήθελε να είχε ένα ωραίο αξιοζήλευτο μαυρισμένο σώμα τώρα το καλοκαίρι που ταιριάζει ιδανικά με τα χρωματιστά ρούχα και τα μαγιό που είναι στη μόδα. Οι περισσότερες γυναίκες πασχίζουν θα λέγαμε για να αποκτήσουν το μαύρισμα που θα τις ικανοποιήσει (όσες τουλάχιστον δεν έχουν την οικονομική άνεση να κάνουν σολάριουμ μιας και διανύουμε μια μεγάλη περίοδο οικονομικής κρίσης), χωρίς να γνωρίζουν ότι η διατροφή τους μπορεί να γίνει καλός σύμμαχος στην προσπάθειά τους για ασφαλές μαύρισμα. Ας δούμε λοιπόν τις τροφές που μπορούν να συμβάλλουν στην προσπάθεια αυτή.

  1. Τα καροτενοειδή,χρωστικές ουσίες που υπάρχουν κυρίως στα λαχανικά και στα φρούτα, αποθηκεύονται κάτω από την επιδερμίδα και σε μεγάλες συγκεντρώσεις μπορούν να επηρεάσουν το χρώμα του δέρματος. Καροτενοειδή περιέχονται στα βερίκοκα, στα καρότα, στα ροδάκινα, στα κολοκύθια, στο καρπούζι, στο κόκκινο γκρέιπφρουτ, στην ντομάτα, στα πορτοκάλια,στο πεπόνι, στο μάνγκο και στις πιπεριές.
  2. Τα αναποφλοίωτα δημητριακά και τα ψάρια καθώς περιέχουν σελήνιο και ψευδάργυρο που βοηθά στην επούλωση των ηλιακών εγκαυμάτων.
  3. Τα γαλακτοκομικά καθώς περιέχουν τις βιταμίνες Α και Β2.
  4. Το ελαιόλαδο, τα αμύγδαλα, τα όσπρια, ο σολομός και το σησαμέλαιο περιέχουν βιταμίνη Ε η οποία ενισχύει το μαύρισμα και προλαμβάνει την γήρανση του δέρματος.
  5. Τα αβγά, το συκώτι, το σπανάκι, η πατάτα, το μπρόκολο καθώς είναι πλούσια σε βιατίνη Α.

»Και αν δεν λάβω την απαραίτητη αντηλιακή προστασία και καώ;»

Ως γνωστόν η ηλιακή ακτινοβολία πλέον είναι αρκετά επικίνδυνη για μικρούς και μεγάλους, γι’αυτό θα πρέπει πάντοτε προτού ξεχυθούμε στην παραλία και αφεθούμε στην αγκαλιά του ήλιου να έχουμε εξασφαλίσει μια καλή αντηλιακή προστασία. Ωστόσο αν το παρακάνουμε και καούμε μπορούμε με κάποια τρόφιμα να ανακουφίσουμε το δέρμα μας έτσι ώστε να αποφύγουμε την αφυδάτωσή του και επομένως και το ξεφλούδισμα. Σε αυτό συμβάλλουν:

  1. Οι ντομάτες, τις οποίες απλά τις πολτοποιούμε και τις απλώνουμε στο καμένο δέρμα.
  2. Το γιαούρτι , το οποίο είτε το απλώνουμε σκέτο στο δέρμα είτε το αναμιγνύουμε με αλεσμένες νιφάδες βρώμης
  3. Το αγγούρι, το οποίο κόβουμε σε φέτες ή ροδέλες και το απλώνουμε στο δέρμα.
  4. 2-3 λιωμένα βερίκοκα με 1 κουταλιά της σούπας μέλι που θα τα απλώσουμε στο καμένο δέρμα για να αποφύγουμε το ξεφλούδισμα.
  5.  Πολτοποιημένα ροδάκινα.

Όταν θα βρίσκεστε στην παραλία καλό θα είναι να ενυδατώνεστε καλά πίνοντας αρκετό νερό, πράσινο τσάι και φρέσκους φυσικούς χυμούς έτσι ώστε να αποφευχθεί η αφυδάτωση.

Λοιπόν κορίτσια ετοιμαστείτε για το τέλειο μαύρισμα…α και μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείται πάντοτε αντιηλιακό!

Σας άρεσε; κάντε like για να ξέρουμε τι θέματα σας αρέσουν!
Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
About the Author

Related Posts

Leave a Reply

*

NEWSLETTER
Εγγραφείτε στα newsletter μας για να μη χάνετε άρθρο!
Μισούμε το σπαμ όσο και εσείς!
Εγγραφείτε για να μη χάνετε κανένα άρθρο!
Μισούμε το σπαμ όσο και εσείς!
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ;
Εάν σας άρεσε το περιεχόμενο κάντε like και μοιραστείτε την σελίδα μας, σημαίνει πολλά για εμάς και συμβάλει στην βελτίωση της.
Εγγραφείτε για να μη χάνετε κανένα άρθρο!
Μισούμε το σπαμ όσο και εσείς!

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο