Και η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ συμμετέχει στη Γενική Απεργία της ΓΣΕΕ
Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ καλεί τους εργαζομένους στον Όμιλο ΔΕΗ να συμμετέχουν ενεργά στις συγκεντρώσεις και τα συλλαλητήρια σε ολόκληρη τη χώρα. Όπως τονίζει σε σχετική ανακοίνωση: Οι εργαζόμενοι εμπνεόμενοι από τους αγώνες του παγκόσμιου εργατικού κινήματος αλλά και τις θυσίες των Ελλήν...
Posted On 30 Apr 2017






















