Εκκενώθηκε το Ελληνικό από πρόσφυγες και μετανάστες
Ολοκληρώθηκε η επιβίβαση προσφύγων και μεταναστών από την αίθουσα αφίξεων του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού. Συγκεκριμένα 168 άτομα έχουν επιβιβαστεί σε τέσσερα πούλμαν του ΔΟΜ προκειμένου να μεταφερθούν στη Θήβα και δύο αστικά λεωφορεία με κατεύθυνση το τμήμα αλλοδ...
Posted On 02 Jun 2017






















